Nešiojamas gaisrinis siurblys PH-DELTA

5658,00  su PVM

Šis naujas lengvas (tik 70 kg su pilnais bakais) gaisro gesinimo siurblys turi Briggs & Stratton Vanguard 18 AG V-Twin 4 taktų variklį su integruotu 8 litrų degalų baku. Varikliui suteikiama 3 metų garantija. Dėl mažo svorio ir kompaktiškos konstrukcijos gaisro gesinimo siurblį PH-DELTA gali labai lengvai perkelti tik du ugniagesiai į gaisro vietą net siauroje ir nelygioje vietovėje. Siurblio įleidimo anga yra 2,5″ su koštuvu ir 1x išleidimo anga 2,5″ su rutuliniu vožtuvu. Delta siurblys turi antivibracinį rėmą ir atlenkiamas rankenas.

Produkto kodas: PHVV425 Kategorija:
Aprašymas

Kilnojami motoriniai siurbliai

Kilnojamas gaisrinis siurblys

Nešiojamas gaisrinis siurblys skirtas naudoti priešgaisrinėse gelbėjimo tarnybose, atliekant gaisrų gesinimus. Siurblys pernešamas, varomas vidaus degimo varikliu.
Siurblys atitinka LST EN 14466 serijos standarto reikalavimams.
Siurblio antvamzdžiai Storz tipo.
Siurblys ir jį komplektuojančios dalys pagamintos pagal SI (metrinės sistemos) vienetus ir matmenis.
Siurblys tinkamas eksploatuoti Lietuvos klimato sąlygomis.
Siurblys atitinka privalomuosius saugos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2019 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. 1V-535 „Dėl gaisrų gesinimo ir gelbėjimo technikos, priemonių ir įrenginių, gaisrų gesinimo medžiagų, gaisrinės saugos ženklų privalomųjų saugos reikalavimų patvirtinimo“. Tiekėjas, kurio pasiūlymas bus pripažintas laimėjusiu ir pasirašęs pirkimo-pardavimo sutartį, privalės perduodant siurblius pateikti atitikties privalomiesiems saugos reikalavimams, Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka, įvertinimo dokumentus.
Našumas ne mažesnis kaip 500 l/min (prie 6 bar slėgio ir 3 m. pasiurbimo gylio) arba siurblys turi atitikti galiojančiame LST EN 14466 serijos standarte arba lygiaverčiame nurodytiems reikalavimams bei būti priskiriamas normalaus slėgio – PFPN 6-500 kategorijai.
Siurblys varomas vidaus degimo variklio per papildomą transmisiją arba tiesiogiai. Siurblio detalės turi būti atsparios korozijai, siurblio veleno sandarinimai neturi reikalauti priežiūros.
Turi įrengtas ne mažiau kaip 1 vandens išmetimo atvamzdis iš siurblio slėginėms gaisrinėms žarnoms prijungti su sujungimo movomis STORZ B75 ir akle
Siurblys turi pernešimui skirtas keturias atlenkiamas rankenas.
Siurblio vidaus degimo variklis turi būti paleidžiamas elektriniu starteriu ir (ar) rankiniu būdu.
Siurblio nepertraukiamo darbo trukmė, nenaudojant papildomos įrangos ar priemonių,
turi ne trumpesnė kaip 1 valanda.
+Komplektuojama įranga
Įsiurbimo žarnų koštuvas su plūde, skirtas darbui su įsiurbiamosiomis žarnomis su STORZ B75 movomis, plaukiojančio tipo, užtikrinantis siurbimą nuo vandens paviršiaus. Koštuvo tinklelis užtikrina galimybę siurbti vandenį maksimaliu našumu ne mažesniu nei 800 l/min. Koštuvo konstrukcija turi galimybę naudoti jį ir be plūduro. Prie koštuvo numatyta ne trumpesnė kaip 10 m ilgio ir neplonesnė kaip 8 mm sintetinė virvė su plunksnakabliu viename gale, skirta atidaryti koštuvui ir išleisti vandenį iš žarnos.
Instrumentų komplektas, skirtas siurblio smulkiam remontui ir techniniam aptarnavimui.
Papildoma 20 litrų talpa degalams su įpylimo antgaliu.

Dėl mažo svorio ir kompaktiškos konstrukcijos gaisro gesinimo siurblį PH-DELTA gali labai lengvai perkelti tik du ugniagesiai į gaisro vietą net siaurose ir nelygiose vietose.

PH-DELTA benzininiu varikliu varomo siurblio privalumai:
Profesionalus, dviejų cilindrų, oru aušinamas, keturių taktų OHV benzininis variklis su automatiniu mechaniniu greičio reguliavimu, galinga siurblio kamera
Stacionariai montuojamas variklio-siurblio mazgas viename konstrukcijoje
Įrenginio antivibracinis montavimas
Tvirtas, ergonomiško dizaino vamzdinis rėmas
Rankinis paleidimas (atatrankos starteris)
Įprastas kuras
Leidžia ilgalaikę pilną apkrovą
Greičio kontrolė
Dujų vakuuminis siurblys
Slėgio matuoklis prie išėjimo iš kameros
Rutulinis vožtuvas iškrovimo metu
Keraminis mechaninis sandariklis
Paslaugų palaikymas
Bronzinis sparnuotė

Įspėjimas: Siurblio negalima naudoti uždarose patalpose, nes kyla apsinuodijimo anglies oksidu pavojus!!!

Įrenginio aprašymas ir konfigūracija:

Pagrindinė konfigūracija:
Variklis: Briggs & Stratton Vanguard 18AG
Siurblio korpusas: didelio stiprumo aliuminio lydinys (hidronalinis)
Siurblio gaubtas: didelio stiprumo aliuminio lydinys (hidronalinis)
Darbaratis: bronzos
Rėmas: suvirintas plienas

Siurblys pritvirtintas prie variklio, kad sudarytų vieną bloką. Todėl jo negalima naudoti atskirai. Variklio velenas praeina per siurblio korpusą su sandarikliu. Siurblio korpuse yra dangtis su įsiurbimo anga ir išleidimo anga su rutuliniu vožtuvu.
Niekada nenaudokite siurblio be vandens, nes tai gali perkaisti ir sugadinti siurblį.
Riedėjimo strypo rėmas suvirintas iš plieninių vamzdžių, padengtų dažais. Prietaisas aprūpintas atverčiamomis rankenomis siurbliui valdyti. Vanguard 18AG variklis gaminamas naudojant aukščiausios kokybės Briggs & Stratton variklius.
Specifikacijos:
Maks. debitas 1 703 l/min
Debitas esant 0,5 MPa 774 l/min
Debitas esant 0,6 MPa 577 l/min
Bendras aukštis 76,5 m
Maks. įsiurbimo gylis 8 m
Siurbimo jungtis Storz B75 (2,5″)
Iškrovimo jungtis Storz B75 (2,5″)
Variklis Briggs & Stratton
Variklio galia 13,4 kW / 18 AG
Integruoto kuro bako talpa 8 l
Kuras bešvinis benzinas (BA95)
Įrenginio matmenys (P x P x A) 600 x 570 x 595 mm
Sausas svoris (tuščias) 62,2 kg
Svoris (su pilnais bakais) 70 kg